IBI – LA TORRE DE LES MAÇANES (4 de desembre 2022)

Hola amics,

Comencem l’últim mes de l’any, amb una ruta, que no per ser una clàssica del centre, no deixa de ser una bonica ruta i sempre diferent, es tracta de la lineal Ibi-la Torre de les Maçanes, amb dinar a l’arribada en un restaurant de la localitat i volta a Ibi en bus.

Són les set i mitja del matí (diumenge, 4 de desembre 2022) i ens reunim en l’aparcament de Giravella 32 senderistes disposats a partir. A poc a poc va començant el dia cami de la Boquera, Carrascal de Anselmo, Carrascal de Juan Pablo, Refugi Dels Esbartzerets i arriba l’hora de l’esmorzar que fem en quan arribem a la pista de Vivens. Des d’allí seguim ruta i després de passar pel Carrascal de Sant Ignaci i pel mirador de La Carrasqueta, arribem, sota una fina pluja al Pou del Surdo, on reagrupem i ens creuem amb un altre grup senderista d’Alacant, on trobem gent coneguda.

Ens trobem en la part més alta de la nostra ruta i les vistes són impressionants, passem pel paratge de La Mina i continuem baixant fins a arribar al Corral dels Matets, on ens fem la foto de grup.

I ja amb ganes d’arribar emprenem la part final de la nostra ruta i arribem a la localitat de La Torre a temps de passejar gaudint del seu mercadillo dominical, molt benvolgut a la comarca, on alguns compren productes de la terra que ens ofereixen els seus venedors, abans d’anar a dinar.

Dinem en el restaurant Amber, localitzat en el mateix passeig del mercat ambulant, on reposem forces i el passem molt bé, en perfecta convivència, com així ho demostren les nombroses fotos que ens fem.

A les cinc de la vesprada, com així estava previst, el bus, amb rigorosa puntualitat, ens recull en els voltants del bar, i ens torna a Ibi.

Ho hem passat fenomenal, així ho confirmen i testifiquen la majoria dels participants i quedem emplaçats per a futures activitats d’aquest tipus.

Cuidar-vos molt!!!!!,  muntanyencs !!!