Volta al Puig Campana. 03-03-19.

El passat cap de setmana, 3 de març, es va dur a terme la ruta programada en les rodalies del massís del Puig Campana i del Ponoig.

L'inici s'ha realitzat des del molí de la Font i es va procedir a l'ascensió pel PR-CV-289 per la part dreta del Puig Campana en direcció a la Font de la Solsida després de salvar un desnivell positiu de 500 metres aproximadament. Des d'aquesta posició es podien albirar tant els cims del Puig Campana, del Ponoig, la Bèrnia, el Penyal d'Ifac i una gran panoràmica del terreny Mediterrani amb el mar de fons.

Després d'unes 2 hores aproximadament de ruta van dinar al Coll del Pouet on s'enllacen diferents senders i PRs des de diferents poblacions (Polop i Finestrat). Un cop amb els dipòsits carregats de nou es va procedir amb l'ascensió fins a la primera part de la carena del cim del Ponoig (sense ascendir a ell) per baixar fins al segon PR que uneix les poblacions de Polop i Sella.

Després d'arribar al segon vall van transitar el camí que puja des de la població de Polop en direcció a Sella per després tornar a enllaçar el primer sender per tornar a baixar per la part esquerra del Puig Campana fins a descendir de nou al Molí de la Font on hi havia els vehicles amb el menjar per finalitzar un dia de senderisme en companyia.