Volta al terme. 29-04-17

VIII – Volta al Terme – (29-30 del 4 de 2017)

7: 30h ens concentrem en la baixada de Pasta Mania, xaflán  del Derramador. Com no podia ser d’altra manera, l’organitzador ens acompanya un tram de camí i ens desitja un bon dia, nosaltres li desitgem que es recuperi aviat i l’any que bé la pugui fer amb nossaltres. Aquest any som 11 els que vam iniciar la Volta al Terme, dels quals 5 a l’arribada al Serrallo sen baixen a Ibi. El temps que ens fa és molt agradable per caminar, només en tant en tant deixa caure una ruixaeta , a l’hora d’esmorzar ens dóna treva i poden fer-nos el cafè, timó que algú té preparat per a tothom. Després es possa a plovisquejar i hem de posar-nos la capelina que hi ha alguns que la estrenen i estan com nens que estrenen sabates. A l’arribada del Pou del Barber per la pluja i vam pujar al Serrallo, allà els companys: Josep, Paqui, Rosalia, Jose “El Coyote” i Salvador ens tornen a Ibi. La boira no ens permet pujar a la Teixereta i el Menejador, per precaució (La crestellera està molt esbarosa). Novament es posa a plovitejar alguna cosa mes forta, a les 14: 45h. parem un moment i vam decidir menjar, algú porta cafè i abraçar el gotet amb les mans, ja que estem gelantmos, la temperatura és una mica baixa. De nou torna la plutja, fins que creuem el pont de l’autovia, passem pels masos del Mal Any, Corbó i Corbonet, l’última pujada ens fa entrar en calor, fins arribar al Refugui els Esbarcerets, són les 17: 45h. Allà el primer es ensendre el foc de la llar nou que per cert no fa fum. Per sopar van pujar Josep, Paqui, Rosalia, Corral i Pito. Al matí també van vindre Pepe i Dolors, i van fer fins a Ibi. El matí té molta boira i vam decidir sortir  mes tard i no pujar a la Penya Pina, ja que la roca està molt banyat, vam pujar a Cabet de Caserna i almorçen, el temps en canviat, ja no té res a veure en el matí, i la temperatura ha pujat, ja baixem a Ibi i anem a la seu. On el nostre Company Pito ens a baixat al cotxe tot el de pernoctar al Refugi. Alfonso, Ferri, Suni, Manolo, Juan José i MªAngels (Volta completa). Josep, Paqui, Rosalia, Jose “El Coyote”) i Salvador (Mitjana del primer dia). Corral, Pep, Dolors (Segon dia). Pito (Cotxe de Suport). GRÀCIES A TOTS).