RUTA PUJADA Al CIM DEL MONTCABRER (17-10-2021)

Aquest diumenge, per fi, vam poder organitzar una ruta, després de tot aquest parèntesi de la pandèmia.

Ho vam fer pujant al cim del Montcabrer, partim de la Font de Mariola, on, després d’aparcar els vehicles, iniciem la ruta, deixant arrere la Font del Cirer (o del Mas dels Arbres), i després de passar al costat del Más de la Foia Ampla, comencem a ascendir pel PR-CV 57 fins a arribar al cim del Montcabrer (1.390 m).

Esmorzem i iniciem el descens, passant per la Font del Pouet i d’allí  a la Cava Gran, restaurada en 2016; ens fem algunes fotos per al record, i seguim… visitem la Cava del Buitre i baixant per la pista fins a l’entrada de la Foia Ampla i la Font del Cirer tornem a la Font de Mariola, on recollim els cotxes, donant per finalitzada l’excursió.

Gràcies a tots els participants ( 21 en total), per acompanyar-nos i facilitar que aquestes activitats siguen una experiència amena i molt fàcil d’organitzar.

Fins a la pròxima.

Vídeos en el nostre canal de Youtube.

Fotos en la nostra galeria, ací baix…. O en el nostre àlbum en flickr.com